Witaj w naszej sekcji Najczęściej Zadawanych Pytań!
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań dotyczących naszych produktów. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, śmiało skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Nasz zespół chętnie Ci pomoże!
Twój komfort i zadowolenie są dla nas najważniejsze.
Czy Wasze produkty są testowane na zwierzętach?
Nie. Wszystkie nasze produkty są cruelty-free, co oznacza, że nie przeprowadzamy testów na zwierzętach.
W jakim kraju produkowane są Wasze suplementy diety?
Wszystkie produkty LUVIO są produkowane w Polsce.
Jak dokonać zakupu?
Zajrzyj na ( zakładka sklepu), wybierz produkt, który Cię interesuje i dodaj do koszyka. Po wyborze…
Jakie są koszty dostawy?
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
W jaki sposób wysyłane są paczki?
Na terenie Polski paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy InPost, Poczta Polska.
Jak można płacić za zamówienia?
Oferujemy następujące możliwości płatności za zamówienia: przelew tradycyjny, za pobraniem, przelewy 24, blik, karta płatnicza: mastercard/visa
Czy oferujecie zwroty?
Oczywiście! Aby dowiedzieć się więcej zajrzyj na Zwroty i wymiana
Jak złożyć reklamację?
W przypadku niezgodności towaru z umową niezwłocznie po odebraniu paczki skontaktuj się z nami elektronicznie pod email: … lub telefonicznie pod numer …
Kiedy mogę spodziewać się dostawy mojego zamówienia?
Wszystkie zamówienia realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty (zazwyczaj do 24 godzin) jednak czas otrzymania przesyłki jest zależny od przewoźnika. Większość paczek dociera w przeciągu 1-2 dni roboczych, chociaż czasami zdarzają się opóźnienia.
Czy zamówienia można odbierać osobiście?
Wszystkie zamówienia realizowane są wysyłkowo. Nie ma możliwości odbioru osobistego.
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Możesz skontaktować się z naszą obsługą klienta przez e-mail, telefon lub formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej. Szczegóły kontaktu znajdziesz na naszej stronie „Kontakt”.
Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?
Nie. Zakupów można dokonać bez logowania. Wszyscy klienci otrzymują od nas mailowo informacje o statusie zamówienia. Jednak konto w naszym sklepie i uczestnictwo w Społeczności LUVIO daje dostęp do historii zamówień, a także poinformujemy cię o aktualnych promocjach.